Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.02.2007 12:30 - менипулирането?как да се спася?
Автор: baraboshi Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1060 Коментари: 1 Гласове:
0



Искам да споделя ... и да призная:Развивам параноя, развивам тотален страх,че ме манипулират.КАвото и да ми говорят,каквото и да обещават,който и да го направи..не вярвам.Това са обещания с цел да ме подлъжат..мен и сънародниците ми,Някой нещо цели-и най-често споед мен целта е финансова изгода.Не ми харесва тази параноя,не ми харесва този етап от живота ми,не е добре.И искам да попитам,въпросът не е риторичан: Къде е границата??Границата между това да сме внимателни,предпазливи,да не вярваме на популистки безнадеждно неизпълними обещания,на сензационни,но абсолютно неверни "разкрития" с цел насочване на общественото мнение в "правилната" за някой посока...и т.н. и т.н. всеизвастни средства за подлъгване на масите, и това все пак да не пропуснем истината особено за важни неща и теми зависещи от нешето мнение и решение.На кого може един човек да се довери?: НА инстинкта си?На някоя медия от стотиците? НА коя? На политик?партия? Рокзвзеза-Боно например често има претенции че ги разбира нещата....Да хване самолета и да иде до Иран и лично да инспектира ядрената им програма...щот се разбра,че независимите?? експрети лъжат.или беше лъжа,че лъжат,не помня вече?И ако примерно за войната в Ирак или евентуално в Иран,за тероризма,за глобалното затопляне,за истината за футбулното ни първенство и ред подобни проблеми в един момент си казвам:майната му! квото и да мисля,даже и да я разбера аз истината те "големите" момчета пак ще правят квото си решат,тооо има други теми по които все пак държа да знам.Петте жени в Либия напримаер щот сега е актуално: да нося лиентичка или не, да ходя ли на митинг,да отвличаме ли либийски гражани с цел изнудване,да се боря ли да станат евродепутати,те имат ли вина че са се оказали в това положение ????????? И си мисля....ужас!!!!....ами ако моята майка е осем години в затвор,осъдана да бъде обесена,никой не и помага-нито адвокати,нито дипломати...никой?И моите сънардници стоят така объркани страхуващи се че ги манипулират..и нищо не правят.......


Тагове:   как,   менипулирането,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. zipi789 - Направи така както усещаш нещата...
09.02.2007 13:59
Не трябва така...По полезни за себе си и околните ще бъдем,ако се вглъбим в нашите си задачи.Напълно разбирам,че не можем да живеем изолирани,но защо да бъдем мнителни?Защо да мислим за това дали ни манипулират или не?Манипулацията е неизбежна .Всеки един от нас манипулира някого в един или друг смисъл.Дали ще се подадем си е лично наша работа.Правото на избор е изцало наше.Вярно е ,че това,което се случи с медецинските жени е меко казано ужасно,но и това се случи.Съдва или карма -по-много начини го наричат .Аз лично вярвам в Силата и усещам,че всичко е съдба.На всеки може да се случи да е на неподходящото място,в неподходящия момент.Какво да се прави?Съдба...Освен да мислим ,че всичко ще се разреши в тяхна полза,да бъдем съпричастни...Ако зависеше от теб или някого другиго щеше нещата да се развият в друга посока.за това въоръжи положителната си енергия и я вложи в хубави неща.Бъди силна ,смела исе опитвай по свой начин ,в своята сфера да променяш нещата.Не можем да спрем да ни манипулират,можем да променим нещата като не позволяваме ,не допускаме това да се случва с нас.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: baraboshi
Категория: Лични дневници
Прочетен: 63328
Постинги: 18
Коментари: 68
Гласове: 995
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол