Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.04.2007 11:39 - ...няма заглавие
Автор: baraboshi Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1780 Коментари: 4 Гласове:
0

Последна промяна: 14.04.2007 11:51


Леле.Имам пълното основание да се чувствам зле.Ама много зле.Да съм разбита,нещастна,изпълнена с тъга и меланхолия....дори....ама наистина:дори съсипана от мъка.Даже да плача,да рева.Очакват приятелите да ми е тежко на душата, да съм в стрес,обладана от терзания....ей такива едни нуждаещи се от утеха неща.Ха.....ама нещо ми става/хихи/...добре съм бе.Не че Голямото търпение ми се е разминало,напротив-навлиза в най-тежката си фаза;не ме е напуснал отвратитилния песимизъм,който ме мъчи абсолютно непрестанно.Не ми предстоят и някакви весели събития,тържества,пътувания,отпуски.......ама си ходя една такава бодра и усмихната .... и по улиците,и на работ.И в къщи,Въпреки,че в къщи няма никой освен мен.Имам си задачки и ще си ги свърша-странно но не ме мързи.Не е хубаво никак,че похарчих внезапно всички пари.Ако си харесам някоя глезотия ,няма как да си я закупя.Най-любимите ми хора са далеч....а най-най-любимия е най-най надалеч.Днес във Варна май има мотосъбор...или някво такова голямо моторджкийско масово събитие.Избръмчаха си с машинити през най голямото задръстване и през най-големите ремонти.Да им е весело на момчетата и момичетата.Помня като се возех и аз на една такваз матаретка.Кога ли ще стане пак.То трябва и страха да ми мине от едно чудничко пдане..............Май много се отплеснах.Отвлякоха ми мисълта моторджиите.Абсолютно ми отбръмчаха основния извод от главата..............Нещо от сорта,че се справям най-добре,когато най-малко очаквам.И че всъшност се чудя защо е така....Не че е важно да разбера,важното е да продължа в този дух...................................................................
ПП:Специално искам да поздравя  lemonpie,radalia i sunset



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lemonpie - Ммм,
14.04.2007 12:15
мерси, мерси! Така и веселко и успешно си продължавай :))

Поздрави и от мен,
цитирай
2. sunset - И аз мерси! :)))
14.04.2007 12:39
И вместо да си тормозиш главата с разни ми ти там въпроси, просто продължавай напред!!! :)))

Усмив! :Р
цитирай
3. lemonpie - Хм...
14.04.2007 12:41
и без това се опитвам да се убедя, че да се мисли е вредно ...

*smiling jokingly*
цитирай
4. baraboshi - ))))
14.04.2007 13:17
благодаря ви много за усмивките....
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: baraboshi
Категория: Лични дневници
Прочетен: 63232
Постинги: 18
Коментари: 68
Гласове: 995
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол