Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.03.2007 11:56 - )))) няма заглавие
Автор: baraboshi Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1978 Коментари: 5 Гласове:
0



Какво става когато Голямата Надежда отиде при /по/ Големите дяволи? :)))Май колкото хора има на земята толкова и отговора има.Идва Голямото търпение и Голямото мобилизиране.За другите не знам.За мен обаче е това.Щото Голямо търпение ми предстои.А това е голямо изпитание повярвайте ми-просто да си търпелив.Търпелив,търпелив....търпелив.Ако продължавам да го повтарям, смисълът на думата ще се размие и аз ще стана още по- тъжна.Разбира се в Моята ситуация е наложително Тъпрение.Да не си помисли някой,че преопоръчвам търпение на всички.Това Търпение си е мое Голямо изпитание ,през което се оказва,че трябва да премина ,за да си постигна моята си цел за която имам такава Голяма надежда,че ще се осъществи. Мисля си,че когато човек има някаква голяма амбиция,голямо желание за нещо,независимо в коя област от живота му-професионална,лична,семейна...той губи малките неща,онези радости,които преди са го усмихвали, му се струват дребнави и незначителни.Подминава хората с които преди е разговарял,защото нещата които споделят са му глупави и елементарни или може би просто не му е до това.Май без да искам някак неусетно и аз постъпих така.Донякъде!!Това е естествено,не се упреквам.Но възниква въпросът след като се налага да бъда търпелива и да чакам,дали ще допусна да попадна в "дупка" и безвремие,във вакуумната среда на отчуждението.Или ще успея да се мобилизирам и ще открия усмивки,радост,а може и да не е радост-просто вълнения и страсти в други неща ,извън голямата цел към която се стремя.Понеже знам коя ситуация е по-добра за мен и близките ми,мился някак си да се постарая да я постигна.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sunset - :)))
15.03.2007 18:56
Успех в стараенето! :)))
цитирай
2. lemonpie - ***
16.03.2007 13:02
Пък нали след Голямото търпение и Здравото упорство може да дойде Чудесния финал и Големите усмивки :-Р
цитирай
3. baraboshi - :))). мерси. както казват старите ...
16.03.2007 13:23
:))).мерси.както казват старите хора:от твоята уста в божиите уши. ;) :))
цитирай
4. mery67 - 11 Но ти, човече Божий, бягай от тия ...
17.03.2007 15:03
11 Но ти, човече Божий, бягай от тия неща; и следвай правдата, благочестието, вярата, любовта, търпението, кротостта-1Тимотей6:11
Права си , че търпението е вид усилие и не винаги е приятно но резултата от него си заслужава.
Поздрав и нека съветите от Библията ти помагат и занапред.
цитирай
5. bubulinka - търпението е добродетел.
21.03.2007 17:40
Ако се справяш, давай, аз ти стискам палци, защото съм адски избухлива и истински се възхищавам на хората, които успяват да търпят! Нека Силата бъде с теб!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: baraboshi
Категория: Лични дневници
Прочетен: 63215
Постинги: 18
Коментари: 68
Гласове: 995
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол