Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.03.2007 19:45 - за някои работи
Автор: baraboshi Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1711 Коментари: 3 Гласове:
0



Някои работи не ги разбирам....аз ли съм много наивна.Има злини и злини.Вършиш някво зло с цел да извлечеш полза за себе си-лъжеш,крадеш,убиваш,подмазваш се за да спечелиш пари,слава,секс.Това долу горе е ясно.Но има един вид злоба дето...брррр.Чета и се чудя що помия и гадост се излива по адрес на Глория на едно друго място.Преди няколко дни беше по адрес на Преслава...преди това-Камелия.Все чалга певици или поп фолк,кой както иска да ги нарича.Мен бг поп фолка не ме касае.Не искам да защитавам творчеството на тези певици или техните колежки-не ми е на сърце много,не го и кометнирам.Но те са хора,жени.До къде трябва да си я докарал,че да лееш злобни,гадни,противни и най-цинични обиди по адрес на някого.В какъв свят живее такъв човек? Не ми се мисли.Сигурно смятат,че като "подредят" здравата някой чалга изпълнител ще докажат,че са интелигентни...най-вероятно е това.Имаше някои коментари за Преслава които ме втрещиха ей.Един беше толкова циничен,че се ококорих от изумление,очите ми станаха на палачинки.И този човек твърди,че се "бори" с простотията.......Не знам.Не знам защо въобще написах това.Докривя ми и се ядосах,че се "вързах" на тези писания.Не обичам да ми се доказва колко много злоба има по света.......Обещавам си да се усмихвам цялата вечер...и утре целия ден...та чак до събота вечерта която ще е празнична вечер..и после и пак цяла седмица..че и две.Усмивки,усмивки,усмивки....



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. zari - За възпитанието таква ми ти работи: следва-
08.03.2007 13:31
Дете в Южна Африка убило негър. Баща му се кара:
- Днес негър ще убиеш, утре цигара ще запалиш...

Поздрави- Зари.
цитирай
2. wildroses - Важното е, че ти
10.03.2007 17:42
не се включваш в т.нар. "борба". Поздрави :)))
цитирай
3. pinkberry - :)
18.03.2007 18:19
според мен малките хора най-много обичат да плюят тези които са успели повече от тях:))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: baraboshi
Категория: Лични дневници
Прочетен: 63236
Постинги: 18
Коментари: 68
Гласове: 995
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол